سلام به وب سایت خوش آمدید

مراسم های ویژه سالگرد ازدواج حضرت علی شهریور 95 - nasiri
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : روزیى که آن را جویى ، و روزیى که تو را جوید و اگر پى آن نروى راه به سوى تو پوید . پس اندوه سال خود را بر اندوه روز خویش منه که روزى هر روز تو را بس است . پس اگر آن سال در شمار عمر تو آید ، خداى بزرگ در فرداى هر روز آنچه قسمت تو فرموده عطا فرماید و اگر آن سال در شمار عمر تو نیست ، پس غم تو بر آنچه از آن تو نیست چیست ؟ و در آنچه روزى توست هیچ خواهنده بر تو پیشى نگیرد ، و هیچ غالبى بر تو چیره نشود ، و آنچه برایت مقدر شده تأخیر نپذیرد . [ این گفتار پیش از این در آنجا که سخن از این باب بود گذشت لیکن در اینجا روشن‏تر و گسترده‏تر است ، بدین رو بر قاعده‏اى که در آغاز کتاب نهادیم آن را از نو آوردیم . ] [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 95 شهریور 9 , ساعت 8:11 عصر

ویژه برنامه مرکز اسلامی وین در سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهراء(س)

vareth.ir/.../ویژه-برنامه-مرکز-اسلامی-وین-در-سالروز-ازدواج-امام-علی... Translate this page
3 days ago - مرکز اسلامی امام علی علیه‌السلام وین به منظور ترویج سبک ازدواج و زندگی علوی و فاطمی در نظر دارد روز اول ذی الحجة مطابق با 13 شهریور و 2 سپتامبر، سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه ... مراسم مناجات و قرائت زیارت جامعه کبیره - حرم مطهر رضوی - شهریور 95 ... شنبه های قرآنی/بخل‌ورزی و راه درمان آن از دیدگاه قرآن و روایات.

پیام های ویژه ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) برای نسل حاضر - وارث

vareth.ir/.../پیام-های-ویژه-ازدواج-حضرت-علیع-و-فاطمهس-برای-نسل-... Translate this page
Sep 15, 2015 - پیام های ویژه ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) برای نسل حاضر .... یادواره شهدای حرم اهل بیت (ع) مراسمیادبود سومین سالگرد شهادت هادی باغبانی مسجد امام رضا (ع) مرداد 95 · مراسم زیارت عاشورا - حسینیه صنف لباسفروشان - 2 شهریور 95.

جملات زیبا برای سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) - پرداد

www.pardad.ir/_جملات-زیبا-برای-سالروز-ازدواج-حضرت-علی-ع-و-... Translate this page
Oct 29, 2011 - کارجویان ویژه سایت استخدام پرداد ... آگهی های استخدام. :: استخدام ویژه با شرایط مناسب در سراسر کشور. :: استخدامهای پاره وقت و تمام وقت روز دوشنبه 8 شهریور 95. :: استخدام شرکت ... جزییات و گزارش لحظه به لحظه از مراسم تشییع پیکر داود رشیدی +عکس ... جملات زیبا برای سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س).

اس ام اس روز ازدواج حضرت علی و فاطمه شهریور 94 | دانلود سریال 95

downloadclip2016.ir/.../اس-ام-اس-روز-ازدواج-حضرت-علی-و-فاطمه-شه... Translate this page
Sep 14, 2015 - اس ام اس های ویژه مخصوص ازدواج حضرت علی و فاطمه. متن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و ... پیامک تبریک سالگرد ازدواج امام علی و حضرت فاطمه.

پیام تبریک و اس ام اس سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) 94 ...

pixlove.blog.ir/.../پیام-تبریک-و-اس-ام-اس-سالروز-ازدواج-حضرت-ع... Translate this page
Sep 14, 2015 - پیامک تبریک سالگرد ازدواج امام علی و حضرت فاطمه ... اس ام اس های ویژه مخصوص ازدواج حضرت علی و فاطمه ... و شتر مورد نیاز توست، اما زره ات را بفروش و با آن مراسم ازدواج با فاطمه (س) را فراهم کن. ..... فال روزانه سه‌شنبه 9شهریور 95.

پیامک تبریک سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه - آسمونی

www.asemooni.com › پیامک / اس ام اس › پیامک تبریک و ولادت Translate this page
پیامک تبریک سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه ... گفتم به خرد چه اتفاق افتاده / گفتا که عروسی علی و زهرا است ... تا گونههای زمین از شوق، گل بیاندازند. ... ایام فاطمیه در سال 95 چه روزی است؟ ... ویژه ... تصاویر دیدنی 8 شهریور 95 · تصاویر دیدنی 9شهریور 95 · زندگینامه احترام برومند همسر مرحوم داوود رشیدی · داستان حضرت ...

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران > صفحات > سرای فرهنگ

www.farhangsara.ir/صفحات/سرایفرهنگ.aspx Translate this page
دوشنبه 08 شهریور 1395 ... مراسم تجلیل از حافظان کودک و نوجوان قرآن کریم با عنوان بچه های مسجد دوشنبه 8 شهریور ماه در مسجد مفتخر قیطریه برگزار می شود. ... سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ویژه ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ